Partner-program Affiliate Marketing Vajon miért ez a jövő?

Hogyan keressünk pénzt?

Partnerprogrammal

Hogyan válasszak partner programot
Partnerprogram-Affiliate Marketing

Partnerprogrammal ma már nem csak fizikai terméket lehetséget ajánlani!

A bemutatásra kerülő partnerprogram közvetítőből itt egy példa!

Az affiliate marketing története

A Partnerprogram indulása

Tehát mi az affiliate marketing?

Az affiliate marketingről gyakran üdvözlik az eladások növelésének képességét. A megjelenítők csak akkor fizetnek, ha egy webhely látogatóját átirányítják a hirdető webhelyére, hogy eladást végezzenek, vagy egy utat tegyenek a kívánt művelet végrehajtásához. Ez a modell biztosítja, hogy a hirdető nem vállal semmiféle kockázatot, míg a kiadók szabadon választhatják el a hirdetéseket és a választott csatornák sokféle felhasználását. Hagyományosan, a CPC (kattintásonkénti költség) és a CPM (ezer költség) voltak az online reklám formáló modelljei, és tökéletesen megfelelőek voltak az internetes megjelenés során. Ahogy az online marketingszakemberek okosabbak lettek, elszámoltathatóbb megközelítést kerestek.

A 90-es években bevezették a technológiai forradalmat. Amely elvezetett valami olyan valami bevezetéséhez, amelyet mindannyian jól ismerünk,. Az úgynevezett World Wide Web-hez; bár még gyerekcipőben járt, nem sokáig tartott, hogy számos vállalkozás megjelenjen a platformon. Elsősorban azért hogy kiemelje termékeit és szolgáltatásait.

A keresőmotorok népszerû népszerûsége a 90-es években a webhelyek tömeges szervezéséhez vezetett, ami sokkal könnyebbé tette az internetet a navigáció és navigálás számára, és viszont sok ajtót nyitott a hétköznapi felhasználók számára. Számos olyan webhely jött létre, amely kihasználta a keresőmotorokban való megtalálhatóságot, hogy gazdag információs csomagot biztosítson a közönség számára; és tudásukkal való elválásért természetesen időben valamilyen kompenzációt kerestek azért. Ezután bevezették az online hirdetést a CPM (ezer megjelenítésenkénti költség), a CPC (kattintásonkénti költség) és a rögzített elhelyezés alapmodelleiben. Ezek a hagyományos modellek hamarosan láthatták a versenyt az elszámoltathatóbb lehetőségek, például az affiliate marketing révén.

Lépjen be az affiliate marketingbe

Az internetes pénzszerzés elkerülhetetlen volt, és az affiliate marketing olyan módon tölti ki az ürességet, amelyet egyetlen más hirdetési modell sem tudna. A kulcsfontosságú funkció, amely népszerűnek bizonyult, a „teljesítményért fizetett” aspektus volt, amely bizottsági modellt alkalmazott a bevált eredményekhez.

A modell először 1994-ben vált népszerűvé az általános elektronikus kereskedelemben, majd 1996-ban az Amazon volt az első nagy név úttörő, aki kihasználta a gyors növekedést, mivel az online tranzakciók évről évre növekedtek. A nagyobb biztonság, a hozzáférés, a kényelem és a versenyképes árazás mind az ipar fellendüléséhez vezettek, amely csak akkor javult, amikor a technológia együtt fejlődött.

A robbanás

A hagyományos kiskereskedők hamarosan felismerték az online létező lehetőségek számát, és hamarosan online áruházokat nyitottak, hogy fizikai üzleteik mellett működjenek. Az értéket gyorsan felismerték számos teljesítményorientált iparág, amelyek az alacsony kockázatú jutalékmodelleket tökéletesnek találták vállalkozásuk kiegészítésére.

Az affiliate marketing különféle jutalékmodelleket biztosított, amelyek lehetővé tették a nagyobb bevezetést a webcsatornák széles választékában, mivel most már láthat hirdetéseket webtartalomban, e-mailben, közösségi médiában, keresőmotorok hirdetéseiben és még sok másban. Az internet változó jellege a felhasználó által létrehozott tartalom biztosítására és a blogger növekedése diverzifikálta az emberek módját arra, hogy hogyan használják az affiliate marketing. A tartalomkezelő rendszerek, az e-mail kliensek és a gyors alkalmazásfejlesztő eszközök bevezetésével online lehetőségeket nyitottak meg olyan emberek számára, akiknek már nincs szükségük egy fejlett számítógépes programozó műszaki tulajdonságaira.

Egyre komolyabb gondot jelent, hogy az értékesítés hagyományos útjai bedugultak, egyre nehezebb egy új résztvevő számára a piaci csatornákba való bejutás. Ezért napjaink kereskedelmében ezért egyre fontosabb szerepet kapnak az új, alternatív értékesítési formák (csomagküldő, direktértékesítés, telefon, Internet). A továbbiakban az Internet alapú kereskedelmi rendszerek jellemzőit tekintjük át.

Az e-kereskedelem előzményei, kialakulása

(e-Kereskedelem = elektronikus kereskedelem)

Az Internet hétköznapi életünk szerves részévé kezd válni, számtalan adatot olvashatunk arról, hogy milyen gyorsan terjed el a világon.

Kattints a képre, új Angol nyelvű oldalra visz!

További fantasztikus ismereteket fedezhetsz föl!

Ugyanakkor kevesen tudják azt, hogy ez a forradalmian új, kommunikációs és értékesítési technológia hosszú évtizedekig csak a tudományos kutatás és a hadi fejlesztések tárgya volt. Az üzleti élet, beleértve a reklámozási tevékenységet a 90-es évek elejéig ki volt tiltva az Internetről.

A partnerprogramok fejlődése mára már odáig fejlődött, hogy profi partnerprogram közvetítők is megjelentek az interneten. Az egyik legprofibb rendszert itt ismerheted meg.

Regisztráció előtt használd a böngésződ weboldal fordíját!

Regisztrációt követően a webirodádban minden megjelenik magyar nyelven!

Kattints a képre, új lapra visz!

Mi a TRADETRACKER affiliate rendszer?

Egy megbízható profi PPC + CPA partner programokat közvetítő rendszer. Ma már számos különböző profi magyar cég futtatja itt a hirdetéseit reklámkampányjait, melyekkel pénzt kereshetsz!

Itthon még nem annyira közismert, ám egy multinacionális, iszonyat PROFI, több kontinensen és mára már 24 országban vannak jelen.

Egyszerűen csak kattints a jobb felső sarokban levő “Regions” linkre és/vagy görgesd az oldalt egészen a lap aljáig.

Kattints a képre új lapra visz!

Egy közös admin felületen, SOK TUCAT MAGYAR REKLÁMKAMPÁNNYAL , céggel, mindenféle méretű minőségi bannerekkel, magas jutalékokkal és részletes statisztikákkal áll a rendelkezésedre.
Nem csak olyan magyar reklámok, hirdetések vannak, melyek eladások után fizetnek akár 59%-ot, hanem olyanok is melyek kattintásonként fizetnek akár 80 forintot vagy ingyenes felhasználói regisztrációnként 60-2450 forintot!!
Számlaadással vagy akár úgy is kifizetnek, ha nincs céged s nem tudsz számlát adni (megbízási szerződéssel teljesen legálisan)! Ez hihetetlen nagy előny, mert az itthoni cégek 99%-a kér számlát.

A Webirodádban ez a tájékoztatás olvasható magyarul:

Magánszemélyek kifizetései

2019. április 16., kedd

Kedves Kiadók, Mivel a napokban sok olyan kiadótól kaptunk levonásokkal kapcsolatos kérdést, akik magánszemélyekként működnek velünk együtt, gondoltuk tájékoztatjuk Önöket itt a pontos levonásokkal kapcsolatban, hogy elkerüljük a későbbi félreértéseket. Íme: Adók, járulékok: 1., Ha eléri és/vagy meghaladja a határt (napi 1.490 Ft) biztosított lesz: 15% szja 10% nyugdíj jár. 3% egbizt. jár. pénzbeni 4% egbizt.jár. természetbeni 19,5% szoc. hozz. jár. adó 1,5% szakképzési hozzájár. Ha öregségi nyugdíjas: akkor a fentiek közül a 3% nem kerül levonásra. 2., Ha nem éri el (ekkor nem lesz biztosított): 15% szja 19,5% szoc. hozz. jár. adó 1,5% szakképzési hozzájár. Ha öregségi nyugdíjas: akkor a fentiek közül a 3% nem kerül levonásra. Azon magánszemély partnereink, akik még nem regisztráltak itt: az itt elérhető linken lehetséges megadni az adatainkat – kérjük, tegyék meg mielőbb, mert a kitöltött adatok nélkül nem tudjuk a számláikat kiegyenlíteni. Egyéb kérdés esetén, az abussy@tradetracker.com címen tudunk segíteni. Üdvözlettel.: TradeTracker Hungary Kft.





content protection plugin by http://jaspreetchahal.org