Partner-program Affiliate Marketing Vajon miért ez a jövő?

Hogyan keressünk pénzt?

Partnerprogrammal

Hogyan válasszak partner programot
Partnerprogram-Affiliate Marketing

Partnerprogrammal ma már nem csak fizikai terméket lehetséget ajánlani!

Az affiliate marketing története

A Partnerprogram indulása

Tehát mi az affiliate marketing?

Az affiliate marketingről gyakran üdvözlik az eladások növelésének képességét. A megjelenítők csak akkor fizetnek, ha egy webhely látogatóját átirányítják a hirdető webhelyére, hogy eladást végezzenek, vagy egy utat tegyenek a kívánt művelet végrehajtásához. Ez a modell biztosítja, hogy a hirdető nem vállal semmiféle kockázatot, míg a kiadók szabadon választhatják el a hirdetéseket és a választott csatornák sokféle felhasználását. Hagyományosan, a CPC (kattintásonkénti költség) és a CPM (ezer költség) voltak az online reklám formáló modelljei, és tökéletesen megfelelőek voltak az internetes megjelenés során. Ahogy az online marketingszakemberek okosabbak lettek, elszámoltathatóbb megközelítést kerestek.

A 90-es években bevezették a technológiai forradalmat. Amely elvezetett valami olyan valami bevezetéséhez, amelyet mindannyian jól ismerünk,. Az úgynevezett World Wide Web-hez; bár még gyerekcipőben járt, nem sokáig tartott, hogy számos vállalkozás megjelenjen a platformon. Elsősorban azért hogy kiemelje termékeit és szolgáltatásait.

A keresőmotorok népszerû népszerûsége a 90-es években a webhelyek tömeges szervezéséhez vezetett, ami sokkal könnyebbé tette az internetet a navigáció és navigálás számára, és viszont sok ajtót nyitott a hétköznapi felhasználók számára. Számos olyan webhely jött létre, amely kihasználta a keresőmotorokban való megtalálhatóságot, hogy gazdag információs csomagot biztosítson a közönség számára; és tudásukkal való elválásért természetesen időben valamilyen kompenzációt kerestek azért. Ezután bevezették az online hirdetést a CPM (ezer megjelenítésenkénti költség), a CPC (kattintásonkénti költség) és a rögzített elhelyezés alapmodelleiben. Ezek a hagyományos modellek hamarosan láthatták a versenyt az elszámoltathatóbb lehetőségek, például az affiliate marketing révén.

Lépjen be az affiliate marketingbe

Az internetes pénzszerzés elkerülhetetlen volt, és az affiliate marketing olyan módon tölti ki az ürességet, amelyet egyetlen más hirdetési modell sem tudna. A kulcsfontosságú funkció, amely népszerűnek bizonyult, a „teljesítményért fizetett” aspektus volt, amely bizottsági modellt alkalmazott a bevált eredményekhez.

A modell először 1994-ben vált népszerűvé az általános elektronikus kereskedelemben, majd 1996-ban az Amazon volt az első nagy név úttörő, aki kihasználta a gyors növekedést, mivel az online tranzakciók évről évre növekedtek. A nagyobb biztonság, a hozzáférés, a kényelem és a versenyképes árazás mind az ipar fellendüléséhez vezettek, amely csak akkor javult, amikor a technológia együtt fejlődött.

A robbanás

A hagyományos kiskereskedők hamarosan felismerték az online létező lehetőségek számát, és hamarosan online áruházokat nyitottak, hogy fizikai üzleteik mellett működjenek. Az értéket gyorsan felismerték számos teljesítményorientált iparág, amelyek az alacsony kockázatú jutalékmodelleket tökéletesnek találták vállalkozásuk kiegészítésére.

Az affiliate marketing különféle jutalékmodelleket biztosított, amelyek lehetővé tették a nagyobb bevezetést a webcsatornák széles választékában, mivel most már láthat hirdetéseket webtartalomban, e-mailben, közösségi médiában, keresőmotorok hirdetéseiben és még sok másban. Az internet változó jellege a felhasználó által létrehozott tartalom biztosítására és a blogger növekedése diverzifikálta az emberek módját arra, hogy hogyan használják az affiliate marketing. A tartalomkezelő rendszerek, az e-mail kliensek és a gyors alkalmazásfejlesztő eszközök bevezetésével online lehetőségeket nyitottak meg olyan emberek számára, akiknek már nincs szükségük egy fejlett számítógépes programozó műszaki tulajdonságaira.

Egyre komolyabb gondot jelent, hogy az értékesítés hagyományos útjai bedugultak, egyre nehezebb egy új résztvevő számára a piaci csatornákba való bejutás. Ezért napjaink kereskedelmében ezért egyre fontosabb szerepet kapnak az új, alternatív értékesítési formák (csomagküldő, direktértékesítés, telefon, Internet). A továbbiakban az Internet alapú kereskedelmi rendszerek jellemzőit tekintjük át.

Az e-kereskedelem előzményei, kialakulása

(e-Kereskedelem = elektronikus kereskedelem)

Az Internet hétköznapi életünk szerves részévé kezd válni, számtalan adatot olvashatunk arról, hogy milyen gyorsan terjed el a világon.

Kattints a képre, új Angol nyelvű oldalra visz!

További fantasztikus ismereteket fedezhetsz föl!

Ugyanakkor kevesen tudják azt, hogy ez a forradalmian új, kommunikációs és értékesítési technológia hosszú évtizedekig csak a tudományos kutatás és a hadi fejlesztések tárgya volt. Az üzleti élet, beleértve a reklámozási tevékenységet a 90-es évek elejéig ki volt tiltva az Internetről.

A partnerprogramok fejlődése mára már odáig fejlődött, hogy profi partnerprogram közvetítők is megjelentek az interneten. Az egyik legprofibb rendszert itt ismerheted meg.

Az oldalamon található Angol nyelvű menük alatt,

többségében elérhetők a Magyar nyelvű

leírások és  feliratozott videók.

A következő videóból minden érthető lesz számodra!

Kattints a képre, új lapra visz!

További hasznos ismeretek a hírleveleimben!




content protection plugin by http://jaspreetchahal.org